Början på en ovanligt trevlig helg.

Den här helgen har börjat bra och imorgon så tror jag inte att det kommer bli sämre, peppar peppar!

Gårdagen spenderades med några grymt sköna brudar. ( Linda, Blerta, Caroline )
Efter världens godaste middag med kyckling och hallonparfait så började vi göra oss iordning för utgång.
Fattar inte vad som hände den här helgen, men allt kändes bara perfekt, och jag kände mig till och med snygg när vi skulle dra ner på stan.

Väl inne i bussen märker jag till min förskräckelse att jag glömt att föra över pengar till mitt konto och att jag är PANK.
Uh hemska tanke!
Som tur var kom räddaren i nöden, Caroline och erbjöd mig att låna en större summa pengar.haha

Vi hann precis in innan tio på lotus och kvällen började lungt, precis som jag hade planerat för min vita månads skull.

Tyvärr så måste jag erkänna att kvällen slutade på det sättet jag lovat mig själv att den inte skulle få sluta..

Efter att vi blir bjudna på 100 shotrör så var det inte mycket annat än att tacka och le..

Vi mådde toppen och det fanns så mycket dricka över så jag tog friheten att dela ut lite till dom stackarns pojkarna som jämt får betala sin dricka själv..haha

Imorse vaknade jag med B & L i mina pärons säng och dagen har spenderats med Linda.
Först framför tv:n hela dagen och nu på kvällen blev det bio,chips och cola.
SAW 4, helt klart värd att se!!

Nu ska jag sussa. Imorgon är det en viktig dag. Deru.

PUSSY

Ps. jag ljög när jag sa att du var bra. sug på den du.

Kommentarer
Postat av: lendi

hahahahah, Jag ljög när
jag sa att du var bra, och du måste suga på den också, haha skönaste

2007-11-18 @ 00:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0