Gårdagen.

Vaknade imorse på en skinnsoffa hos storasyster efter en händelserik kväll på seven.
Linda sov sött på mattan på golvet och jag ljuger inte om jag påstår att jag var skapligt bakis.

Gårdagen spårade ur totalt, efter happy hour blev både jag och Blerta galna och jag ljuger inte heller om jag säger att jag tror att någon stoppade något i Blertas drink. Hon var helt borta. Hade en helt drogad blick och åkte nästan  hem med farbror polisen.

Var iallafall mycket folk och trevligt sällskap. Stötte till och med på Horan Hanna Hellman som förövrigt ljög om att hon inte ens skulle ut?! Alltid lika trevligt!

Efter 5 timmars festande, dansande och minglande och bråk, I PUMPS, så ville jag inget annat än hem..

Så kvällen slutade med att jag tvingade någon stackare att bära mig igenom stan till mcdonalds för en cheesburgare.
Efter lite serious talk som naturligtvis blev  fylle pinsamt så var det dags för vandring hem.
Barfota?! till höganäs
hade och HAR så jävla ont i benen och fötterna sen gårdagens dansande så det fanns liksom inget annat alternativ.

Skönt att vara hemma igen, i sin egen säng, med en påse godis, läsk och en bra film.

Såhär söta och fulla var jag och brudarna igår.
image119

Hoppas alla uppmärksammar min tomma fylleblick och mitt utkletade röda läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0