Halloween?

Helgen var trevlig, var hemma i fredags och myste med Linnea och i lördag blev det maskerad.

Min snygga dräkt blev riktigt lyckad även om man kanske inte kände sig som världens snyggaste, but who cares?

Det var ju faktiskt maskerad! och tro mig, spökdockan,spöksjuksköterskan, spåkkvinnan/häxan och självaste jack sparrow hade grymt kul !



Lördag kvällen slutade med en full,galen,skrattande linda, en hemmåtvandrande emma, en partysugen mimmi och en febrig Julia.



Kul har vart hemma idag igen, har skitont i hela kroppen, kan knappt andas och måste tvinga mig upp imorgon till vårt företags presentation, suck..


Nu ska jag plugga vidare, försöker låtsas vara duktig idag, men är egentligen grovt efterbliven..fattar ingenting..


Ps. fick jobb idag, YES.

PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0