krax

Dagen har spenderats i soffan.
Jag har sovit.
Ätit soppa.
Kollat på film.
Läst tidningar.

Pappa var så snäll så att han åkte till affären idag för att försöka göra min dag lite mer händelserik.
Han kom hem med, en marabou choklad, en SOLO, en vecorevyn, medecin och pengar till min mobil. ( så jag skulle kunna hålla kontakten med folk utan att behöva prata )

Jo för det är nämligen så att jag inte hade någon röst imorse när jag vaknade.
Skoj? Njaaee skulle haft muntligt nationellt prov idag, som jag "tyvärr" missade
Men i självaverket så hatar jag ju att stå och prata införgrupp, så jag måste säga att jag var lite småglad när jag kraxade till pappa imorse att jag inte skulle gå upp.

Nu har rösten tyvärr blivit bra även om jag har skit ont i halsen, och TYVÄRR måste jag gå till skolan imorgon.

Jag är trött på skolan. Önskar jag kunde vara sjuk oftare.

Nu ska jag kolla på CSI och sen sova..

Imorgon blir det chailatte, den enda anledningen till att vakna imorgon....

nee nu överdrev jag , haha

Jag och Hanna disskuterade en resa till Agia Napa idag. Vi åker på fredag, med business class och är borta en vecka. Lockande? JAVISST

Äntligen något att leva för.


PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0