Orkar inte.

Det här suger ju, är verkligen piss.

Jag är ingen singeltjej, alltså en tjej som trivs med att vara singel, ensam och tråkig.

Jag vill vara den där upptagna bruden, med den där fina pojken,  som vet exakt vad hon har sig själv och honom också.
Jag vill kunna sitta hemma med en rulle lite chips i mjukisbyxor utan att känna press på att gå ut och festa varje helg.

Ärligt, så är jag trött på att festa, trött på att dricka, trött på att låtsas massa saker, och framförallt, jag är trött på att stå vid busshållsplatsen varje dag och vänta på bussen själv i regnet och lyssna på kärleksmusik.

Jag vill ju bara ha dig, hos mig, leva mitt liv , på det enda sättet som känts rätt för mig, men det här är visst svårare än vad man tror? suck.

J:   jag hatar att vara singel.
M:  men julia, det är ju då man kan ha kul och göra grejer man inte kan annars?
J:   ja eller hur, men jag gör ju endå inte något kul. Jag är celibatnunnan!


EXAKT så är det, jag kan inte bara spåra, köra på något random och sen komma undan med det.
Det skulle verkligen kännas piss. jag skulle fan må riktigt jävla dåligt då.

Tur att jag har bestämt mig för vad jag vill den här gången, annars skulle jag orka ännu mindre.

Men lite mindre tur att jag faktiskt hade allt jag drömmer om just nu, och att jag själv gjrode så det gick åt helvete.

Det kallar jag random!

fast...

det ordnar sig...

image130
nog.


Kommentarer
Postat av: HANNA

vafaaan? du är ju inte singel!!!!!!
har jag missat nått
/din FLICKVÄN

2007-11-06 @ 18:44:07
Postat av: Anonym

Du har rätt gumman, det ordnar sig!

2007-11-06 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0