Tillägnat Lina, min bästa vän och alla andra sköna brudar!

titta vad jag hittade på datan, en liten påminnelse om vad fan vi gjort genom våra år tillsammans!

Underjorden bör ej betraktas som en dålig boplats.

DU är bara avundsjuk för vi har får träffa Tiny?!

VEM stog med mig och smågangstrarna i en tunnel , och sen dyker ett baxxxxat basebollträ upp?

va faasen badaru i vattenpölen, sheeat

vi var kär i samma apa men du fick apbarnen, helt tragiskt

Beauty julie dog och en annan Beauty uppenbarade sig?

Har du en borg till pizzan?

När man tar bort håret från ditt ansikte ser det ut som ett ägg.

DU SPYDDE I MUGGEN, säger ngn och skyller ifrån sig.

Hahahahahahahahahah , hörru kör ett till "tabortallmisstänksamhetsskratt"

Några verkar ha roligt ( pekar med munnen )

Vår son , Kolman Ibrahimovich , vem införde honom?

Lina är igentligen min biologiska storasyster från andra nötter.

Vetu hur tuggummit kom över vägen? Det fastnade under kycklingens fot.

Du kan kalla mig Bo.

Jag hade ett par gamla bröst, som försvann spårlöst.

Deborahs brors döda barn , var min deadbird.

Lina har oxå en deadbird.

Du dödade min dotter nu ska jag döda din.

Emelie har en välutvecklat ultraljud.

Du är en 134 dagar.?!

På dansplattorna får alla dansa.

Du är ful jag är kul.

Stiv är en blandning mellan Stig och Siv.

Innan jag sommnar ägnar jag alltid 5 sek till att tänka på dig.

Idag äre onsdag , men jag har torsdagstrosorna på , hur går detta ihop?

Laxen är min.

Enligt laxen kommer jag bli världens bästa hemmafru.

Jag har nu vart nykterist i 1 månad minus 2 dagar.

Jag tyckte faktist aldrig om dig.

Linnea heter igentligen Stiv * hint hint *

Jag har stalkat två tjejjer i skolan besinningslöst varje dag.

Detsutom har jag  blivit smygrasist.


 Lisa ligger och fiser helt spritt språngande naked medans hon
  vavar dagarna med att dansa porrdans med peder lamm och ligga
  och spexa på ferrar med rumpen rakt ut i luften... Lina gapar
  med sin mun och ger ifrån sig svaga grymtanden samtidigt som
  hon i sömnen utvecklar sitt "mobiltryckarfinger" mer än
  någonsin. Zingo hoppar mig på huvvet. Får mig att skratta så
  jag kiknar när bajsen har fastnat .Jobbigt?! JAAA , men då
  kryper en mystisk man utan ögon och med stripigt grått hår
  fram ur grottan, eeh förlåt ja mena garderoben och ger oss
  farliga uppdrag som bara MÅSTE slutföras. Till vår hjälp får
  vi två slickade fittor och en sportycar...skööööönt sa ja...
  Men inte FAN hjälpte det även fast lisa ALLTID ställer upp..
  Uppdraget förblev uncompleted och jag sommnar gott medans
  Strepy killar mig på fossingarna och slickar mig på benen...
  lite lagomsvårt att sova och efter en fetto vecka med
  mestadels chirre och fittnektar är man sjukt ( cp ) trött,
  men det vare fan VÄRT tjejjer , DET VARE!




Jag älskar er ! Allihopa !


Kommentarer
Postat av: LINA

Hahaha vännen då! du är för söt du! här sitter jag och skrattar i min ensamhet! tänk så mycket kul vi gjort genom alla dagar!
älskardig PUSSIS!

2007-11-06 @ 08:17:42
URL: http://linanilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0