Vit månad.

Det verkar som om alla skulle gå ut på krogen idag. FAST det är onsdag?!
Visst det är Man 2008 på lotus, så jag kan förstå er till viss del. Lite heta hunkar som man kan sukta efter, men varför ? man kommer ju inte ens få peta på en enda av dom?

Jag är så sjukt avsugen på att gå ut och röja!

Efter senaste gångernas festande har det ju endå bara slutat riktigt risigt.

Så jag tog ett vuxet beslut idag för att jag ska ha en vit månad, minst!

Jag orkar inte festa, jag orkar inte dricka, jag orkar inte faktiskt inte särskilt mycket just nu...

Jag ska försöka lösa lite andra grejer och sen kommer väl lusten komma tillbaka krypandes..
och så kommer jag spåra lika mycket som vanligt..


Trist när man inser att man är en del av Sveriges ungdom som super sönder sitt liv..


men ialla fall.
just, just nu... så vill jag inget hellre än att bara vara hemma, mysa, laga mat och kolla på film.

Det enda som fattas nu, är dig brevid mig i soffan....

och att det är en omöjlighet skiter jag faktiskt i..

för jag tänker låtsas att du är där och klara den här månaden ändå :)

image132

Kommentarer
Postat av: Hanna hoe

du klarar det galant och det är ett bra beslut tycker jag, om du känner att du behöver det! otroligt moget!
Så ladda upp batterierna och följ med mig ut i dimman sen när som helst du känner att du verkligen vill och är sugen. Puss sötros!

2007-11-15 @ 10:52:33
URL: http://hellmaninthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0