gud?

Ska jag vara glad eller ledsen? Hmm.. har nog valt att vara ganska neutral när det gäller det här.
Det handlar ju faktiskt inte om mig längre, utan bara om dig.
Dags att säga något kanske? Det viktigaste är ju faktiskt att du är lycklig, och att dina drömmar går i uppfyllelse..

Att jag har/hade några helt andra drömmar, och att dom gått åt helvete flera gånger, spelar ju faktiskt ingen roll längre.
Som du brukar säga..
Tänk inte på det som varit, tänk på det som kommer istället.

Ganska lätt för någon att säga som inte känt samma saker som jag..

Jag var på väg någonstans, Du var på väg någonstans, Vi var på väg någonstans, tillsammans?

Men som vanligt när det gäller mig, så går det åt helvete.

Önskar att jag kunde förklara bättre hur det känns och jag önskar att du faktiskt skulle lyssna för en gångs skull..
men det är nog omöjligt.. och snart så spelar det ju faktiskt ingen roll, hur det slutar...




Jag har inte tänkt alls på flera månader, men när man märker att sanningen är närmare än vad man tror, så blir de en konstig känsla i magen.

Jag är inte tom, jag är inte ledsen, jag känner mig helt neutral.
Jag har vart beredd enda sen den där kvällen på att något skulle hända..

Jag har vart orolig, sovit konstigt, tänkt mycket och vetat innerst inne att det aldrig skulle funka..

Jag mår bra, bättre än du tror, och jag kan säga att jag inte ljuger..

Du gör mig stark när du ber mig att klara allt själv, något som i framtiden bara kommer vara positivt.

Jag är glad att jag träffat dig, även om allt inte vart bäst hela tiden.

Jag brukar tänka tillbaka på den dagen du viskade i mitt öra.
Eller dom dagar allt kändes så självklart, när framtiden redan var klar framför mig.



Det är nog  så att....
Alla tjejer har nog en kille som kan ta dom till himlen och för mig så är du den killen.
Men samma kille kan lika lätt ta tjejen till helvetet, och det kan du också.



Så jag tror jag väljer att kalla dig min gud och ingenting annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0